Brukerveiledning for Healing Room
Brukerveiledning for Healing Room
Brukerveiledningen for bruk av Healing Room er obligatorisk for alle nye medlemmer. Når du har gått igjennom veiledningen og sett brukerveiledningsvideoen, så vil det være enkelt å manøvrere deg i Healing Room, finne alle funksjoner og innhold.
Support
For support, vennligst send epost via kontaktsiden
Du kan også sende sms til 90927310.
Alternativ er bedriftsmessenger via den offentlige Facebook Følg/Liker siden
Vennligst ikke bruk Facebook privatprofilen/messenger. Henvendelser her blir ikke besvart.
Jeg kan dessverre ikke svare på spørsmål 1 time før LIVE sending. Denne tiden må jeg bruke til forberedelse.
Jeg besvarer spørsmål på E-post i kontortiden på hverdager 09-16. (lørdag og søndag stengt)
Det er ingen skjulte kostnader i Healing Room. Alt er inkludert. Som betalende medlem er du automatisk påmeldt alle kurs og LIVE sendinger som foregår på Healing Room. Da bestemmer du selv hva du ønsker å delta på. Livesending for medlemmer eller offentlige er minst 1 gang per kalendermåned, unntatt feriemåned juli og august, eller ved sykdom.
Det første du bør gjøre
Viktig! Etter registrert medlemskap skal du motta e-postbekreftelse. Lagre info@runarhalonen.no og post@runarhalonen.no i din adressebok i din epost. Da havner ikke e-poster i søppelpost/spamfilter. Hvis den allerede har havnet der, så kan du flytte e-posten på din bestilling tilbake til innboks. Systemet sender automatisk ut e-postbekreftelser, kvittering og andre varsler. Husk og følg med på e-posten din.
Hvis skjermlåsen på din enhet lukker videoen
Alle enheter som pc, laptop, nettbrett eller mobil har skjermlås. Hvis det skjer at videoen stopper når skjermlåsen automatisk kommer på, så må du slå av skjermlåsen. På Iphone, så gå til innstillinger, Skjerm og slå av autolås. Hvis du ikke ønsker å slå av skjermlåsen på din enhet, så kan du klikke fullskjermpilen på videoen. Deretter bilde i bilde-knappen. Da åpner videoen et nytt bilde som ignorerer skjermlåsen.
Hva betyr Enrolled?
Oversatt fra engelsk betyr det påmeldt. Det betyr at når du er innlogget på din brukerkonto, så står det Enrolled (påmeldt) på alle kurs. Som innlogget aktivt medlem har du tilgang til alle kurs i Healing Room. Hvis det står Medlemskap, så kan det bety at du ikke innlogget på din brukerkonto. Hvis du er innlogget og det likevel står Medlemskap, så er ikke medlemskapet aktivt. Unntak er kurset Brukerveiledning for Healing Room. Her står der Free uavhengig om du er innlogget eller ikke. Sjekk om ditt medlemskap er utløpt. Sjekk Profile i menyen og klikk videre Membership. Du kan fornye utløpt medlemskap med samme brukerkonto eller du kan tegne helt nytt hvis den ikke har blitt slettet. Les mer om det lengre ned på denne siden.
Avslutte medlemskap eller andre endringer som å bytte VISA kort og mer.
Når du er innlogget på din brukerkonto, gå til Profile i menyen og klikk på Membership. Her får du full oversikt over ditt medlemskap. Under Mine abonnement klikker du Endre hvis du vil bytte nivå eller Avbryt hvis du ønsker å avslutte det månedlige medlemskapet. Har du valgt du 12 måneders medlemskap, så vil medlemskapet utløpe automatisk etter 12 måneder. Det skjer ikke automatisk fornyelse. Du må selv logge inn å fornye medlemskapet etter utløp.
Hvor finner jeg LIVE sending?
Når det er LIVE sending for medlemmer av Healing Room, så finner du kurset LIVE sending for medlemmer av Healing Room.
Hvor finner jeg reprise av LIVE sendinger i 2023?
Hvis du skal se forrige LIVE healing og meditasjon, så finner du videoen under kurset Live Healing 2023, den siste delen. Den første delen er første video i året. Slik er alle kurs bygd opp år for år.
Skal du se reprise av et kurs, f.eks. 8-trinns LIVE kurs i Healing og åndelig utvikling 2022, så går du til dette kurset.
Jeg anbefaler deg å se brukerveiledningsvideoen.
Om din månedlige betaling feiler eller om Visakortet utløper
Hvis du mottar en epost om at din betaling er feilet, så kan det være at du mangler dekning på konto eller at kortet ditt er utløpt (visakortet har en utløpsdato) Du trenger ikke å gjøre noe, så lenge du ikke må bytte Visakort. Systemet vil prøve å trekke beløpet videre opptil 4 ganger i løpet av 7 dager før medlemskapet automatisk blir avsluttet. Sjekk saldo på din konto. Skulle medlemskapet falle ut pga sen betaling, så kan du logge inn på din brukerkonto og deretter fornye. VIKTIG! Hvis du bytter Visakort og du har fått lagret det, så skjer ikke betaling øyeblikkelig. Det skjer som regel etter noen timer eller dagen etterpå. Unntak er hvis du allerede er for sent ute og ditt medlemskap automatisk er avsluttet.
Om ditt medlemskap er automatisk avsluttet
12 måneders medlemskap utløper automatisk etter 12 måneder. Det skjer ikke autofornyelse. Du må selv logge inn på din brukerkonto og deretter fornye. Samme hvis din månedlige betaling feiler og medlemskapet har blitt automatisk avsluttet. Hvis din brukerkonto ikke har et av de aktive medlemskapene i over ei uke, så kan din brukerkonto bli slettet. Pga sikkerhet i Healing Room, så kan jeg ikke lagre ubrukte brukerkontoer i Healing Room. Da må du tegne helt nytt medlemskap. Din gamle konto kan ikke reaktiveres etter at den har blitt slettet. Det er ditt ansvar som medlem å følge med på varsler på e-post fra Healing Room om feil eller lignende. E-post kan havne i spam/søppelpostfilter. Det må du sjekke. Når du er innlogget på din brukerkonto, så kan du sjekke status på ditt medlemskap ved å klikke Profile og deretter Membership. Her finner du oversikt over status på ditt medlemskap.
Healing Room – Medlemsgruppe på Facebook
Som aktivt betalende medlem, så har du tilgang til Facebookgruppa.
Glemt eller du ønsker å bytte passordet?
Klikk på glemt passord i innloggingen. Følg instruksjonen. Du mottar e-post fra systemet. MERK at det kan gå noen minutter før du mottar e-posten. Sjekk Spamfilter/søppelpost om e-posten havner der. Klikk på lenken i e-posten. Fyll ut ditt nye passord. Logg deretter inn på din brukerkonto. Hvis du trenger hjelp til å bytte passordet. Send meg e-post. Jeg kan legge inn passord manuelt eller sende deg ny lenke for å bytte passordet. Du kan også bytte passord når du er innlogget på din brukerkonto. Klikk på Min konto, klikk Edit profile, klikk Kontodetaljer og legg inn nytt passord.
Du er blokkert etter for mange innloggingsforsøk
Har du du tastet feil passord eller brukernavn for mange ganger, så kan sikkerhetssystemet på websiden blokkere deg for flere innloggingsforsøk. Du kan forsøke på nytt etter 1 time. Hvis du er usikker på om du husker riktig passord, så vil jeg anbefale deg og klikke glemt passord eller kontakt meg for hjelp til å bytte passordet.