Brukerveiledning for Healing Room
Brukerveiledning for Healing Room
Support
For support, vennligst send epost
(ikke Facebook privatprofilen)
Jeg kan dessverre ikke svare på spørsmål 1 time før LIVE sending. Denne tiden må jeg bruke til forberedelse.
Jeg besvarer spørsmål på E-post i kontortiden på hverdager 09-16. (lørdag og søndag stengt)
Det er ingen skjulte kostnader i Healing Room. Alt er inkludert. Som betalende medlem er du automatisk påmeldt alle kurs og LIVE sendinger som foregår på Healing Room. Da bestemmer du selv hva du ønsker å delta på. Livesending for medlemmer eller offentlige er minst 1 gang per kalendermåned, unntatt feriemåned juli og august, eller ved sykdom.
Avslutte medlemskap eller andre endringer som å bytte Visakort og mer.
Når du er innlogget på din brukerkonto, gå til Profile i menyen og klikk på Membership. Her får du full oversikt over ditt medlemskap. Under Mine abonnement klikker du Endre hvis du vil bytte nivå eller Avbryt hvis du ønsker å avslutte det månedlige medlemskapet. Har du valgt du 12 måneders medlemskap, så vil medlemskapet utløpe automatisk etter 12 måneder. Det skjer ikke automatisk fornyelse. Du må selv logge inn å fornye medlemskapet etter utløp.
Hvor finner jeg LIVE sending?
Når det er LIVE sending, så finner du kurset LIVE sending for medlemmer av Healing Room.
LIVE sending foregår også på den lukkede Facebook-gruppa for medlemmer
Hvor finner jeg reprise av LIVE sendinger i 2023?
Hvis du skal se forrige LIVE healing og meditasjon, så finner du videoen under kurset Live Healing 2023, den siste delen. Den første delen er første video i året. Slik er alle kurs bygd opp år for år.
Skal du se reprise av et kurs, f.eks. 8-trinns LIVE kurs i Healing og åndelig utvikling 2022, så går du til dette kurset.
Jeg anbefaler deg å se brukerveiledningsvideoen.
Om din månedlige betaling feiler eller om Visakortet utløper
Hvis du mottar en epost om at din betaling er feilet, så kan det være at du mangler dekning på konto eller at kortet ditt er utløpt (visakortet har en utløpsdato) Du trenger ikke å gjøre noe, så lenge du ikke må bytte Visakort. Systemet vil prøve å trekke beløpet videre opptil 4 ganger i løpet av 7 dager før medlemskapet automatisk blir avsluttet. Sjekk saldo på din konto. Skulle medlemskapet falle ut pga sen betaling, så kan du logge inn på din brukerkonto og deretter fornye.
Glemt passord eller du ønsker å bytte?
Klikk på glemt passord i innloggingen. Følg instruksjonen. Du mottar e-post fra systemet. MERK at det kan gå noen minutter før du mottar e-posten. Sjekk Spamfilter/søppelpost om e-posten havner der. Klikk på lenken i e-posten. Fyll ut ditt nye passord. Logg deretter inn på din brukerkonto. Hvis du trenger hjelp til å bytte passordet. Send meg e-post. Jeg kan legge inn passord manuelt eller sende deg ny lenke for å bytte passordet.